|
|
|
|---|---|
|
har börjat kollat upp premier in för sommaren verkar som de flesta bolagen sänkt sina premier. HAR NI MÄRKT NÅGON SKILNAD ELLER ÄR DET BARA HÄR. EX FOLSAM HAR SÄNKT FRÅN ÖVER 850 TILL 660 PER MÅN FÖR HLFÖRSÄK MED HYRBIL OCH ASSI | |
|
Samma sura pengar fortfarande.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
| Man kanske skulle ta och ringa runt lite igen. Det var över 3 år sedan jag gjorde det sist.... | |
|
Det kostar väl ändå ingenting att försäkra ute hos Dig Beppo?? Samtalen (teltaxan alltså) till försäkringsbolagen lär vara dyrare.. :-) /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
rsarits |
Nu har ju jag ingen M, men jag tycker 1,9:an (140hk) är billig att försäkra, 4300/år helförsäkring, 1500mil. 530:n däremot kostar 8300/år helförsäkring, över 2500mil |
|
måste kolla min innan jag reggar på till våren. Jag ska ju även flytta till en annan postkod så även det kan innebära ändring. Hela området är nyproducerat så det är väl knappast så att dem har byggt på någon stöld statstik där så det borde innebära mindre premie? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
| Nej, den är i stort sett gratis, med knappa 8000/år. men är man snål så är man.... ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.