|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon vet hur man byter ratt på E38? Är det svårt? Någon som kan steg för steg? Vad skulle det kosta att göra det på en verkstad? Tacksam för svar... The Seven Series...Cause I ride with pride! | |
|
Kolla på e38.org, där finns en beskrivning på hur man byter till en "Victor steering wheel". Tänkte passa på att fråga vad du tänkt byta till för M-ratt, och var den går att få tag i? Victor-ratten på e38.org ser fin ut, är det någon som vet var man kan köpa en sådan, och vad den kostar? Mvh. /Kjell |
|
|
Tack Kjell...min ratt kommer från Schmiedmann, och är alltså BMWs orginal M sport ratt till E38. Victor-ratten tycker jag inte är någon hit....men smaken är som.... The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
| Saknar M-ratten som jag hade i förra!! Men är det inte dyyyyrt att köpa ny ratt? Med airbag o allt.. ? | |
|
€900 The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Nöjd E30 ägare |
Seven_ Så du håller på att uppdatera:) Mina entusiastbilar: Länk |
|
Nöjd: Hehe, ja de får man väl säga...ratten är på plats och det blev en ENORM skillnad! Trodde aldrig att utseendet, och framför allt körkänslan kunde förbättras så enormt bara genom att montera en M ratt. Ack så nöjd jag blev! För övrigt är det väl dags för en 'Almondy-E38' träff snart;)? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
Nöjd E30 ägare |
kan tänka att du blev nöjd, min far har också en sådan m-ratt, och jag håller med att den är trevlig. Klart vi kan ha en go liten E38 träff igen, men vi kan ju vänta till min gamla harv är påställd:) Mina entusiastbilar: Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.