|
|
|
|---|---|
|
Jag har bara 1 fråga! VAR får man tag på främre drivknutar till 325 ix ?????????? Har nämligen haft en sån som blev inlämnad på verkstad för drivknuten pajja. Jagade som f.n efter knutar och fick reda på att dom var restade i Tyskland!!! Så har man inte bra kontakter så verkar det ju omöjligt att få tag på. Bilen jag hade blev stulen och slaktad ,men suget efter en ix börjar komma igen men nu törs man knappt tänka på om man skulle köpa en till & så går det nån drivknut på den å!!! Mvh Lars | |
| Kollat på bilskrotar om de har nån begagnad? | |
|
Glöm bilskrotar! ;) Har redan letat på alla som finns! :) Är det inre eller yttre drivknut som har kastat in handuken? Det finns dom som har plockat ihop en hel drivknut genom att införskaffa en trasig. Själv så betalade jag 3.400:- för min drivknut på M-bilar i västerås. kanske var den sista från tyskland? :) tyvärr så var det en utbytesdel så jag lämnade ju tillbaka min till affären och fick tillbaka 600:- |
|
| Det verkar som att jag hade otrolig tur! Jag hittade en drivaxel på en skrot i närheten, det var fel sida men det löste sig ändå. Tror att jag betalade runt en 5-hundring utan kvitto så det blev lite svettigt när jag märkte att skrotnissen tagit fel på höger och vänster sida. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.