AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
1.124

Passar verkligen baksätet från en E46 touring till en sedan med fällbart ryggstöd?

Ja som rubriken lyder, går det att montera inredningen från en E46 touring till en E46 sedan med fällbar rygg, det är väl baksäte/ryggstöd som det hänger på för framstolarna skiljer sig väl knappast mellan modellerna.

Finns en inredning från en touring till salu här på autopower och jag vill vara helt säker innan jag beställer den då jag har sisådär 150mil dit och frakterna är dyra...

Båda modellerna är av 99 årsmodell.

"BMW behöver turbo lika mycket som Concorde behöver propeller"
Ja visst är det en tråkig fråga;-) men det skulle vara otroligt bra och snällt om någon som ev har en enorm kunskapsbank kunde hjälpa mig, Kanske bara någon har en länk till sprängskisser och artikelnummer där man kan jämföra och se?

Mr
156
Mr Big
320 Touring -00
Kollade lite o artikellnumrerna stämmer inte med varandra på touring och sedan men det kanske inte betyder nått. Gå in o kolla här på artikellnummer o skisser Länk

Tack för länken, och det visade sig att det verkar skilja en hel del mellan baksätena mellan touring/sedan så det blir att leta vidare...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.