|
|
|
|---|---|
|
Har någon monterat DEFA's batteriladdare som ansluts till motorvärmarkablaget? Och skall den verkligen kosta över 1100 Kr? Fick det priset på BMW, Sundsvall... | |
|
Jag gav 1400 för det till en 316i Compact -97, monterad i Solna 1999. Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Jo den kostade 1100:-....monterade på min E-46 innan vintern och den funkar prima och är värt varje peng! /Ju fler bilar jag kör, desto mer älskar jag min BMW....Vadå 90 km/h!!! |
|
|
Min verkstad sa att den suger utan motivation , jag frågade ett flertal gånger och fick samma svar. Jag valde då att hoppa över då dom troligtvis inte hade sagt så utna anledning. I övrigt tycker jag iden är strålande om man som mig kör korta sträckor Surfa in på Länk |
|
|
Satte in en sådan. Betalade totalt 3200. Fick då även med sladden till stolpen. Fungerar precis som den ska. Har alltid ström i massor. Satte in den då bilen ofta var strömlös och de då inte hittade fel på laddningen. Har tappat helt laddning på tomgång och ska renover/byta generator. Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
Totalpriset inkluderade förstås också montering och kupevärmaruttag. Listpriset på laddaren var ungefär 1100 nånting. Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.