|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det är någon som har beställt m3 speglar från schmiedmann, hur är kvaliten på dem och passform osv? Är kablarna bara att plugga i eller får man skarva och så? MVH | |
|
Jag köpte m3 speglar till en fd 328i det passade kanon, sladdar var komplett med kontakter. ///Tobbe Länk |
|
|
Som jag brukar säga till dom som tänker köpa spegel-kopior. "För dom pengarna kan du hitta beg. org. speglar ist. och vilken av dessa två som har bäst kvalite behövs ju inte nämnas." Se bara till att hitta några beg. org speglar som inte är stulna. Kanske inte så lätt alltid att veta vad som är ärlig och oärligt. Men ett första tips är att inte köpa speglar utan fäste. För övrigt så vet jag en kille som kan ordna kopior till ett billigare pris än schmiedmann. / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Jo jag har även funderat på beg org speglar men de brukar gå rätt snabbt. Har också sätt billigare kopior än schmiedmann men frågan är hur bra kvaliten är på dem, man vill ju helst att spegeln sitter kvar när man kör ;) Det står att det ska va OE kvalitet på speglarna så det borde va bra tycker man. Är det fler som köpt speglar därifrån? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.