|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
M-maker:Jo få är nöjdare än jag, dom tar ju inte så stor plats heller :) Men det var visst en BMW sida det här, så nu har det hamnat i tassemarkerna fast det var visst jag som grundade (sorry) Undrar om Asken uppskattar om jag lägger in mitt tidigare bilinnehav under rubriken men då får jag nog en egen halv sida varje gång jag gör ett inlägg, jag kommer åtminstone ihåg regnummret på 25 st till o med när det var länsbokstav. MVH Hasso |
|
Ska alla börja med tidigare-bil-innehavs-redovisning så får vi väl först börja med att samla till en ny server igen. M-Maker |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
M-Maker:Du har rätt skippar idén :-) MVH Hasso |
|
Hasso: skriv ett inlägg per bil då kommer du ploppa över 700 in notime...:) Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
|
Extra fint med Askens inlägg är att de ofta är genomtänkta. Det vore inte lika kul med 1000 provocerande inlägg... Kvalitét före kvantitét Jag önskar att jag en gång må hava min längtan att öppna garaget och släppa ut bilen på torra sommarvägar |
|
|
Bockar och tackar ödmjukast! Ju fler cylindrar desto tommare plånbok:-) |
|
| Hm en annan får väl vänta tills 2004 innan man når 1000 inlägg, undrar vad jag har för Bimmer då. | |
|
jag har långt kvar till 1000 inlägg:) min bilhistorik är deprimerande... funderar på att ta bort.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.