|
|
|
|---|---|
|
När jag kom ut till bilen igår efter jobbet stog den olåst och alla rutor ner körda ca. 20 cm. När det hände så slog det mej att det hänt en gång i sommras också, men då trodde jag att det var någon som skojat. Men denna gång är det uteslutet. Vad kan det vara som händer? | |
|
Har du haft nyckeln i fickan så att öppna-knappen kan ha blivit intryckt en stund? Inte helt ovanligt... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det stämmer, har nog hållit intrykt öppnar knappen för länge, var ut och testa, rutorna åkte ner. Då har jag lärt mej något nytt. Men vad är meningen med att rutorna ska åka ner? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Komfortöppning och stängning, för att vädra ur en varm bil på sommaren förmodligen. OCh kunna låsa bilen utan att sätta på tändningen för att få upp fönstren ?? De nyare nycklarna som kom 99-00 är helt klart sämre än de äldre för yttre påverkan, har öppnat garagdörren och hittat 540s innerbelysning på utan anledning några gånger just pga att jag kommit åt låsknappen. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.