|
|
|
|---|---|
|
Funderar på att byta ut "ädelträ" inredningen i Limon mot den i GT:n Någon som gjort detta? kostnad? Tack! | |
| Helt ratt Mosse, tra hor inte hemma i en M3. Har ocksa funderat pa vad detta kan kosta, kan dock tanka mig att det ar ganska dyrt om man inte hittar en Gt pa skroten forstas. | |
|
Finns en del Gt kolfiber detaljer till salu på tyska ebay... ///Tobbe Länk |
|
| Bra mosse ut med allt trä, det passar inte i en M3. | |
|
Ehh... Det var ju billigt! 7050:- kostade det hos BMW , äkta kolfiber visseligen...men ändå! :-/ |
|
|
Se det positivt, nu får du en behagligare förarmiljö och slipper bli stämplad som GT-wannabe ;) /// Olof - Überlegenheit aus Bayern - Länk |
|
| Begagnade inredningar växer nog inte på träd direkt... | |
|
GT Delar till salu på ebay.de Länk ///Tobbe Länk |
|
| Alupaneler är också snyggt och sportigt. | |
|
Där sa du nått M femman! Frågan är om alu fanns till E36:an? |
|
| Mosse ädelträ är snyggt! Desssutom så skiljer du ut din bil från alla andra eftersom trenden tycks vara alu och kolfiberinredning. | |
| Jo..men det är nog mer "Ädelplast" vi talar om! ;)) | |
|
Och vad tror du att "kolfiber" inredningen består av då? Ja ja om vi undrantar originalinredningen från GT bilarna som går loss på 7000+ kr.;) ***BMW ägare är nutidens arrendebönder i försäkringsbolagens feodalsamhälle*** |
|
m3kär |
Jag tycker du ska ha kvar "ädelträ" panelerna, coolt med orginal. Kul att du kom tillbaka så snabbt! robban |
|
mossa: Vanadis gummi har säkert alupaneler till E36. |
|
|
Hmmm...det måste ju liksom vara ///M delar i alla fall! ;) Alpina B8: jag talar om originalpanelerna till GT:n..& dom var ju ganska dyra... :-( Vi får se vad det blir... :) (kan det bli vår snart....) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.