|
|
|
|---|---|
|
Har inte tyckt att E65:an är nygg.... Men efter å ha hittat den här Länk så har jag kommit på att även en E65 kan bli snygg..... | |
| Det gör ont att se hur man kan förstöra en sån bil på det sättet.. | |
| Ruskigt läcker. | |
|
Tycker inte att dom har förstört den, snarare förädlat den.. |
|
| Fet! | |
|
Betydligt snyggare original, det där var bara vulgärt. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Funkar väl i Kalifornien må hända, men lite "pimpig" för min smak... En original E65 med 19" är sju resor vackrare i mina ögon! Och nya E65 faceliften tycker jag blev helt underbar! Mvh. Chrille |
|
|
E65 kommer aldrig bli snygg ... kanske imponerande, men aldrig snygg. Maffig, men än dock aldrig snygg. Tyvärr. Till och med efter faceliften är det lite synd om den tycker jag ... |
|
| jag tycker att den var assnygg | |
|
Snygg! bortsett från bakluckan i profil är ju som bekant kopiöst ful måste ha varit påtända vid ritbordet!!! vore ju bättre med en baklucka från en A6:a :) skullle säker passa bättre.!? ugh... Never feel sorry for yourself. |
|
|
Så ska en bil se ut, original suger hårt!! Ett stort + för fälgarna!! |
|
Njuren |
Ge mig en mannen! BMW - i nöd och lust? |
|
Det vattnas i munnen:) ------ Länk Länk |
|
|
En bekant till mig har 760IL som har schnitzer utrustningen på bilen, kan ju bara säga att den ser riktig TUNG, riktigt brutal. Det går inte att jämföra den med original 7serien, det finns lixom inte... |
|
|
Snygg ... Menar ni verkligen det? Få bilar är ju estetiskt tilltalande, snygga. Någon gammal jagga kanske, äldre Ferrari? Men snygg, vacker i formerna ... Nej. Jag kan gå med på brutal, fel, läcker, "vill ha", men snygg? Vacker? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.