AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Allmänt om bil och trafik
688

monster garage

pa
48
pancho
525 -92
nån som tittar på monster garage tycker de e bättre än pimp my ride riktigt bra program
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
nja inte riktigt tycker jag..monster garage är lite av fantasi., jag menar de tar en cheva och göra en likvagn av den ;/ medans pimp my ride håller sig nere på jorden med styling och verklingen gör om bilen...
Tycker personligen att programmet "Overhauling" är det besta av alla "göra-om-en-bil-till-oigenkännlighet"-programmen. Tyvärr vet jag inte vilka kanaler som visar det så jag har laddat ner det via dc.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
berg35..vilket land är det programmet ifrån? vad är det för sökord på DC på just den?
Det är ett amerikanskt program. Jag sökte på ordet overhauling.

Det är ett "doldakameranprogram" där de tillsammans med någon nära anhörig till bilens ägare, oftast, stjäl bilen ifråga i början och sedan under programmets gång fortsätter att retas med ägaren. Sedan efter en vecka, BARA SJU DAGAR, när ägaren tror att han adldrig kommer att få se sin "pärla" mer avslöjar de alltihop.

"De tår du trampar på idag kan ha direkt förbindelse med den rôv du är tvungen att slicka imorgon."
Jag gick ut på dc men hittade det inte så det beror nog på vad för hub man är inne på.

ma
301
madmax05
320i E90 M-sport
berg35..låter ju rätt så kul, ska kolla upp det på dc..
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Det stavas overhaulin (slang), sök på det så hittar du.

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
Ja då gick det bättre

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.