|
|
|
|---|---|
|
Så ja, mina alla bmw bröder, vänner och kära. Nu har far min äntligen blivit delägare i BMW Group Sverige. Känner mig faktiskt smått stolt och hedrad över faktumet, snacka om privilegier och förmåner till vänster och höger, ja ett nytt hav av möjligheter öppnar sig framför.=) Äntligen kommer man få lite billigare serivce på 645an, och snabbare därtill, även om det är petitesser:) Var bara tvungen att skriva av mej lite..=) Ha det bra gott folk, och ta hand om Era BMWs som ni själv vill bli omhändertagna. Hälsningar | |
|
Som jag och mina kompisar uttrycke oss om orättvisor när vi var små: Fubb!! |
|
| A men vad skönt alltså. Kan du inte övertala din far om att sänka service priserna tack :-) | |
|
Jaså, har pappsen gått och köpt aktier i BMW AG? BMW GS AB är väl ett helägt dotterbolag till BMW Holding BV i Holland, eller har det ändrats under 2004/2005? |
|
|
Ja utveckla gärna vad som menas. |
|
| Skit i vad som menas. Jag ser framför mig hur Bayerische öppnar "onsdagskvällsmeck bara för Autopower-bröder och systrar" :D :D :D | |
|
Min pappa (83) är polis så jag får rabatt på fortkörningsböterna! Mats BMW CS #5847 |
|
|
Hurdå? /Udo Dirkelsniff Länk |
|
| Udo - jag tror att Mats ironiskt ville anknyta till trådskaparens "skämt"... | |
|
Ok, var lite otydlig. Mitt hurdå syftade på hur Bayerische:s far "...äntligen blivit delägare i BMW Group Sverige." /Udo Dirkelsniff Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.