|
|
|
|---|---|
| hej jag undrar om det är någon som vet vad det är för grejer som man måste ha om man sätter i en färdator i en bil som är utan från början det är en importerad e 34 års modell -93 525.i brukar kablar redan finnas till exempel | |
|
Prova att sökfunktionen, detta har diskuterats flitigt förut. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
[insert]: ...använda... Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Du har alltså bara den analoga klockan nu eller? Isåfall går det fin fint att byta till både den "lilla" och den "stora" färddatorn. Det du måste köpa är en temperaturgivare som man sätter i framspoilern vid dimljuset på förarsidan samt en "BC" spak som ersätter blinkersspaken. Se också: Länk /Per |
|
| jag tackar för alla svaren ska kolla kablarna å är det rätt antal så ska jag köpa en färddator | |
Borg |
Kan tillägga att jag eftermonterade färddator i min gamla bil 525-92 den hade bara 3 kablar och analog klocka. Bytte helt enkelt ut kabelstammen som går från kontakterna under ratten och upp till instrument, högtalare mm. Så fungerade det hur bra som helst till och med startspärren fungerade. Kabelhärvan köpte jag på skroten och bytet tog ca 3 timmar. |
| tackar för det svaret borg va pris ute å tittade på bilen å upptäcker till min fasa att jag bara har tre kablar till min analoga klocka men nu fins det ju hopp om att det går att montera datorn än då om man fiksar en kabel härva | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.