AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.963

E39:ans Frontlyktor på E34

B-
4
B-RoY
540IA -94
Hejsan!
Jag undrar om det är någon som har försökt få så man har frontlyktor som liknar E39:ans på sin gammla E34. Finns det nån sorts styling med denna konverteringen på marknaden? Eller ska man ge sig på o bygga själv, eller är det tabu o sätta såna på en E34?
Visa användare
233
CoSmoZ
BMW 750iL
VW typ1 400hk
Porsche 356 Speedster
VW Buss-69 "Slammed"
Suzuki GSXR 1000
hmm ja.. skulle vara kul att se bilder på nån liknade förvandling! tror lyserna e rundare än karossen på en E34.. man kanske skulle testa

B-
4
B-RoY
540IA -94
Den stora skillnaden är ju att på E39 sitter det glas framför båda lyktorna, bakom ser dom ju nästan likadana ut + att blinkersen sitter i själva ljussatsen
Da
1.734
Daniel.F...
540i 6vxl touring-95 -Såld!
Skulle hellre se vice versa pga vackrare lysen:)

Never feel sorry for yourself.
Det finns dom som byggt om E32, E34, E39 med i mitt tyckte skrämmande dåligt resultat, denna E28 med breda E34 fronten är ett under av skönhet i jämförelse
Länk

Om ni är intresserade kan jag maila bilder på en M5 Touring-95 med E38 front, så kan ni göra en egen bedömning.

E39 med E65 front, Länk varför inte köra in bilen i en bergvägg i stället? , Resultatet hade blivit långt bättre!

Mvh Stephan
Stephan735i: Jag skulle gärna se en bil (eller kanske fler?) på den förstörda M5 Touringen!
B-
4
B-RoY
540IA -94
Du får gärna maila bilderna till mig
-BeeMWe-
Åh en E28 med E34 front, har letat som en tok efter sån bild.
Th
291
The roughrider
M540i Touring V8-32V 1995
Tror mig ha sett en sådan ombyggd front på en E34:a med E39 lyktor och huv och med en styling stötfångare på hemsidan hos G2styling (g2.se). Jävligt snygg faktiskt.

/Roger W
B-Roy här har du en e34 med e39 front: Länk

Länk
Såg denna Länk moddade e36an med e39 front till salu på blocket för inte så länge sen. Stilrent bygge. Finns nya ägaren på forumet? Var det en 325a?

Länk
B-
4
B-RoY
540IA -94
Tackar! Verkar inte helt lätt o modda om ser det ut som.
På tal om nått annat, jag tänkte köpa angel eyes o såg några billiga på realcar.se. Nån som vet nått om dom, e de lätt att montera och ser dom bra ut? Dom har ju ingen info alls på sidan
:(
St
1.089
Stente
För tillfället ute ur BMW-träsket.
Fy f-n vilka bilder, vänder sig i maggropen ärligt talat. :-(
Visa användare
233
CoSmoZ
BMW 750iL
VW typ1 400hk
Porsche 356 Speedster
VW Buss-69 "Slammed"
Suzuki GSXR 1000
Jag tyckte bilden som visade en e34 med e39 lysen såg sjysst ut.. nån som gjort en sån omvandlig & vill berätta vad som behövs göra för att få bort e34´s 80tals ljus enligt mej ;)

/Patrik
Ba
1.367
Baader
BMWlös sen -08

byt bil istället :)
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.