|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Jag undrar om det är någon som har försökt få så man har frontlyktor som liknar E39:ans på sin gammla E34. Finns det nån sorts styling med denna konverteringen på marknaden? Eller ska man ge sig på o bygga själv, eller är det tabu o sätta såna på en E34? | |
|
hmm ja.. skulle vara kul att se bilder på nån liknade förvandling! tror lyserna e rundare än karossen på en E34.. man kanske skulle testa |
|
| Den stora skillnaden är ju att på E39 sitter det glas framför båda lyktorna, bakom ser dom ju nästan likadana ut + att blinkersen sitter i själva ljussatsen | |
|
Skulle hellre se vice versa pga vackrare lysen:) Never feel sorry for yourself. |
|
|
Det finns dom som byggt om E32, E34, E39 med i mitt tyckte skrämmande dåligt resultat, denna E28 med breda E34 fronten är ett under av skönhet i jämförelse Länk Om ni är intresserade kan jag maila bilder på en M5 Touring-95 med E38 front, så kan ni göra en egen bedömning. E39 med E65 front, Länk varför inte köra in bilen i en bergvägg i stället? , Resultatet hade blivit långt bättre! Mvh Stephan |
|
| Stephan735i: Jag skulle gärna se en bil (eller kanske fler?) på den förstörda M5 Touringen! | |
| Du får gärna maila bilderna till mig | |
-BeeMWe- |
Åh en E28 med E34 front, har letat som en tok efter sån bild. |
|
Tror mig ha sett en sådan ombyggd front på en E34:a med E39 lyktor och huv och med en styling stötfångare på hemsidan hos G2styling (g2.se). Jävligt snygg faktiskt. /Roger W |
|
|
B-Roy här har du en e34 med e39 front: Länk Länk |
|
|
Såg denna Länk moddade e36an med e39 front till salu på blocket för inte så länge sen. Stilrent bygge. Finns nya ägaren på forumet? Var det en 325a? Länk |
|
|
Tackar! Verkar inte helt lätt o modda om ser det ut som. På tal om nått annat, jag tänkte köpa angel eyes o såg några billiga på realcar.se. Nån som vet nått om dom, e de lätt att montera och ser dom bra ut? Dom har ju ingen info alls på sidan :( |
|
|
Fy f-n vilka bilder, vänder sig i maggropen ärligt talat. :-( |
|
|
Jag tyckte bilden som visade en e34 med e39 lysen såg sjysst ut.. nån som gjort en sån omvandlig & vill berätta vad som behövs göra för att få bort e34´s 80tals ljus enligt mej ;) /Patrik |
|
| byt bil istället :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.