AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.278

Konstskinn, galon i luleå?

Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Hej

Vet nån vart kan man hitta konstskinn, vinyl, galon i luleå? alternativt på nätet?

//Simon
Visa användare
2.985
Caspar
750iA -95
eller för den delen i Stockholm?!

/Caspar

Z-träff 1 maj Länk
svarar samma sak som jag svarade i en annan liknande tråd...
O detta beroende på att jag själv inte testat olika vinyler osv...
Iaf, here goes:

d finns en kille vid namn jenscladius, som i mina ögon är skit duktig på att klä in instrumentbrädor o dylikt i vinyl osv...
Han köper sitt lim o material från top´n´trim.

Han har tydligen testat lite olika vinyler o lim o kommit fram till att just Top´n´Trim är väldigt bra.
Så kontakta dem för mer info ( Länk )

Lycka till

mvh
Rutger

Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jo jag har läst hans sida ett antal ggr, har varit i kontakt med honom förut, han skulle bygga ett par a-stolpar med intergrerad diskant åt mig, men han har inte hört av sig.

Tack länken förresten, den var till mycket hjälp!

//Mvh Simon
hmm, så han har inte hört av sig...
Märkligt...
Tycker Du ska höra av Dig till honom o påminna honom om att Du fortfarande väntar...!!! :-)

Man vet ju aldrig me såna där S**B ägare, dem har ju en förmåga att vara lite gamla o senila (OBS, läs detta me fet ironi *ler*)....

mvh
Rutger...som ska klä sin i-bräda med matta!!!!
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Hehe, ne det får vara, har skaffat mig dubbla uppsättningar a-stolpar att testa på. :)

Går det det bra, så kanske man kan kränga bort ett par sen :)

//Simon
D-diddy
BRL Har, ring och fråga för jag tror inte dom har det på nätet men jag vet att dom har.
David.

"The unattainable is invariably attractive"
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Tack för tipsen, men jag hittade ett närmare ställe, Kapell Mästaren i luleå (fyrkanten). Han hade en hel del skinn, galon osv. i en massa färger

//mvh Simon
jo
1.001
joakim E
523i touring -00
finns en tjej ute i sundom som sysslar med att göra innredningar till bilar, mestadels till jänkare, men även andra produkter sysr allt själv och jätte duktig.

vet inte vad tjejen heter men borde inte vara några större problem med att hitta igen hon eller hennes firma.
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag körde faktiskt igenom sundom igår, var till mjöfjärden och kollade en värmepump jag stoppat upp. Då såg jag en skylt om nån "syfirma" eller nåt där, det var säkert den, en svart skylt med grön text.

//Simon
Xtracrispy: Hej, jag är hemskt ledsen, men på något vis så har jag lyckets att toalt glömma av det hela. Kan du inte maila mig på jensclaudius@hotmail.com om du fortfarande är intressead av hjälp med a-stolparna.

Mvh Jens
re
169
reference
330daT -02
Åhh fan sundom, nästan mina hemtrakter! min kusin är möbel makare, klär om möbler och bilklädslar.... tobbe heter han och han bor i niemisel.
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jens: det är inga problem, har inte haft tid att syssla med bilen så mycket hur som helst. Jag fixade egna a-stolpar ihelg, bara att försöka klä dem kvar.

//Mvh Simon
Skönt, hör av dig ifall du behöver råd / tips när det gäller att klä dom sen.

Mvh jens
Xt
2.169
Xtracrispy
Bmw 745 Li 03
Jag ska testa klä dem ikväll, har du nå tips hur jag ska undvika veck i uppbukningen där diskanten ska sitta, jag har inte plastat, utan spacklat, och gjorde en brantare vinkel mot toppen av diskanten om du fattar?

//Simon
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.