|
|
|
|---|---|
|
Har precis monterat ett supersprint system på min 528-98. Vill bara säga-VILKET UNDERBART LJUD!! Är mycket imponerad av den dova mulliga tonen på tomgång och acceleration, Tystnar helt vid landsvägsfart. Precis som jag vill há det i alla fall. rekomenderar starkt-KÖÖÖP!!! | |
| Det var roligt att höra - bytte du både främre & bakre ljuddämpare eller bara den bakre? | |
|
Jag är ute efter nåt sånt till min 323Ci nåt som inte låter för mycket men ändå lite mer än original. Var köpte du det. BMW CS #5206 |
|
|
Bytte bara den bakre ljuddämparen, det räcker!!. Har en bra kontakt på en verkstad som tog hem dämparen, vet tyvärr inte vad han fick tag i det. Supersprint har dessutom korta leveranstider(2-3 dagar) om man jämför med Remuz som ger ett luddigt svar om allt från 4 veckor till 3 månader. |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Måste väl säga att jag saknar det ibland :)) Länk www.bildelsimporten.se i Uppsala säljer supersprint. ///MVH Hasso Länk |
|
Hur mycket gav du för det! BMW CS #5206 |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det är ju tur man har en dagbok :)) 2002-07-23. Ica som just övertog Posten pakettjänst ville jag skulle betala - 464.000 för det :) Efter 40 minuter så kostade det 4640 spänn men de var nog 10% Hassorabatt :) de hade nämligen skickat ett fel paket med en katalysator veckan innan. Bildelsimporten var mycket trevliga och serviceminded att ha och göra med. ///MVH Hasso Länk |
|
Gav 5200kr för mitt, det skiljer lite beroende vad för slutpipor man väljer. det finns både helt runda dubbelpipor& Enkelpipor. Jag valde det fetaste!! dubbla ovala pipor. Grymt!!! |
|
|
Det blir nog att köpa ett sånt till våren. Ingen dålig beskrivning hasso, med ljud och allt. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.