|
|
|
|---|---|
|
Är lite sugen på att sätta på M3s 18" fälg på min Z3, dom som jag tror heter evolution (eller är det kanske bara 19" tummarna som heter så). Hur som så har jag sökt över allt (svenska/tyska sajter) men lyckas inte finna en enda bild, undrar därför om någon sett det? Ser det bra ut? | |
| Länk | |
|
Det där kan väl inte varit större än 17" va? Tycker inte det såg nåt vidare ut med den storleken iaf... men så såg ju den bilen visserligen väldigt hög ut oxo tycker. /Magnus |
|
|
Definitivt 17". Höjden beror säkert på att det är en 2,2 utan M chassi. De är löjligt höga (35mm sänker M chassi om jag inte minns fel). /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Jo det är nog så det är... jag tycker nästan det är ovanligt med Z3'or utan M-chassi't... fattar inte hur man kan beställa en som är så hög. Ser ut som nån slags offroad modell ju! =) /Magnus www.snajdarn.se |
|
| Bugar och tackar! | |
|
Har för mig att jag sett bilder på samma ämne på forume tidigare.. Sök senaste veckorna så borde du få napp tror jag.. Ska göra ett svep själv. M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
Jodå, hittade några ifrån äldre tråd. Tyvärr "bara" på en Roadster, men ger ändå rätt bra intryck av helheten. Är själv lite lockad nu.. Länk M Coupe "it´s a lot like nothing else" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.