|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på köpa en 528 Touring 2000 med 9600mil på mätaren. Jag är inte helt säker på att det stämer, det ser ut som den har gått längre. Den är i mkt bra skick invändigt.men lite sliten utvändigt tycker jag. Kan man kolla hur många mil den har gått. MVH:Thony... | |
|
Det jag tycker du ska fråga dig, är vill du ha bilen? Oavsett om den inte har rullat mer än 9600mil, det säkraste är att höra med tidigare ägare, allt annat går att manipulera, det har vi fått lära oss, i olika trådar, det går inte lita på BMWskontroller, så jag hade lyssnat med tidigare ägare eller hoppat bilen redan på detta stadium. Mvh Stephan |
|
|
Hej Stephan Jag har en vän till mig som kan Tyska och han har pratat med firman i tyskland som sålt bilen och dom vill inte svara på det. MVH: Thony... |
|
|
Thony; Säger inte det allt? Den enda anledningen att gå vidare nu är för att ta reda på om bilen är lika skum som den verkar, och därefter varna andra för bilen, men annars är det nog bara ett tidsfördriv utan några stora chanser till affär. Mvh Stephan |
|
JoProPro-medlem 2.290 2013 BMW 116i M-Sport
2008 BMW 135i M-Sport 2007 BMW 335i cabriolet |
Kolla gärna in Importguiden, kapitel 13. där har jag samlat de möjligheter du har att kolla mätarställningen. men nog osar det katt, självklart ska den tyska firman meddela kilometerställningen! jag har inte hört talas om en firma som nekat innan. de lär ju vara med på fifflet i så fall.... Mvh Johan |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.