|
|
|
|---|---|
|
hej ja som rubriken lyder...vad tycker ni om Remus slutdämpare? Har en på gång. Killen vill ha ca 1000 kr för den och den är helt ny och aldrig monterad. Gött ljud och bra kvalitet utan att göra en döv? Tacksam för svar med erfarenhet | |
|
Jag har Remus slutdämpare på min 323 och jag är helnöjd. Har hafft flera som har sagt till mig att dom gillar ljudet när man kommer glidande. Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
| jag har remus system från katt, på min 325;a ee36 låter rätt jävla galet skönt | |
cane |
Hade en på min M3, kanske var det något fel på min - värre drönande ljud på motorvägen har jag aldrig varit med om. Bytte till original så snabbt jag kunde. |
|
Har en remus slutburk på min 323 e46a och är mycket nöjd Min bil Länk |
|
| Ok det låter väl bra. Tycker ni att 1000 kr är ett hyfsat pris för en ny slutdämpare från Remus? | |
|
Hade det på min 325 och var nöjd. ------ Länk Länk |
|
|
För 1000kr så skulle jag köpa den direkt!!!!! Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
för en tusing skulle jag handla..men om man skulle skulle jämföra eisenmann mot remus föredrar jag jag eisenmann det är mer rååm i eisenmann.. i remus är det någe blandning mellan bröl och rååm. ///325/// |
|
|
jarivan Vi kan ju mötas någongång så kan du få höra hur det låter på en rak6 Skicka ett mail Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
baggen: Varför inte...bara trevligt. Ska gå på träffen som är den 8:e april på Götaplatsen kl 19. Du kan väl också komma dit om du har lust? Vad har du för bil så jag känner igen dig? MVH |
|
|
Jag har en Tecnoviolett 4 dörrars E36. Skall komma om jag hinner och förhoppningsvis så har jag fått mina nya fälgar med däck då med...:-) Gött att köra BMW BMWCS #05472 Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.