|
|
|
|---|---|
|
hallo gott folk..nu e det så här att far min har bestämt sej för att köpa m3:A enbart för att han ska kunna köra ifrån min bil=)vilket han inte gör nu.. så ja undrar lite om ni som äger m3 skulle kunna berätta lite om vad man ska kolla efter på bilen.några fel eller så när man tittar på bil.. tänkte bara hört för skojs skull va försäkringen kan ligga på honom 50 år.körkort hela sitt liv och o bor lite ute på landsbygden tackar på förhand mvh daniel | |
|
Försäkring ligger på runt 10`/år för honom kan jag tänka mig. Vanosen är ju alltid lite bra att kolla extra noga på för det är ju ganska vanliga problem på E36 iaf. Krockad? Ägare? Import? Service? är ju alltid grejer man ska kolla på. /// mstrutsen |
|
|
Vad har du för bil då?? Never feel sorry for yourself. |
|
| jo vanosen har ja hört från en del man ska kolla upp...själv så kör ja en golf vr6:a som e konventerad till turbo och en 318 89:a nu på vintern | |
|
M_lover: En VR6:a med turbo...hmm..ja..vet inte hur seriöst ditt bygge är...men det är inte så jävla säkert att han kör ifrån dig ändå....förmodligen gör han väl det men...man ska aldrig säga aldrig... MVH: Henrik ///M3 |
|
|
Vad är en M3:a? Flåklypa |
|
| den e bänkad till 300hk på driven så lite svettigt kommer han nog o få de o köra ifrån mej=) | |
| ....gäller ju att driven håller också... ;) | |
| ahh det e ju klart...hehe..har inhandlat lite bättre grejer än orginal så hålla ska de nog göra=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.