|
|
|
|---|---|
|
Som rubriken säger. Den har reg nr. TPM 454. Någon som kanske varit o tittat på den. E Öppen för all info. mvh | |
|
Importerad 03/2003 och 3 tidigare ägare här i Sverige enligt Vägverket och tillverkad 01/2001. /RS2 |
|
|
Jag var och kollade på denna M3 häromdagen. Den var mycket fin: Länk Den finns på Autocenter i Mark (se bytbil.com). Bilen har en ägare enl försäljaren, aldrig vinterkörd. Jag har inte provkört den. Visst, jag var jag sugen, men å andra sidan är jag lite trött på E36 coupéer. Har en kompis som köpt en M5 -91, väntar och ser hur det faller ut, kanske jag köper en likadan, annars byter jag bägge nuvarande bilarna mot en styck nyare E46 330. Vi har nu 2 bilar i familjen, så det finns plats för en entusiastbil (M5 E34) som ställs undan under vinterhalvåret. Svårt att bestäma sig, det blir i så fall till att skaffa ytterligare ett billigt vinteråkdon... Jag tycker att det är synd att vinterköra en handbyggd M5, i synnerhet om den är fin. |
|
| Tillverkad 2001? tillverkades verkligen E36 M3 tills dess?? | |
|
Kalle m3 och Hans_P verkar prata om olika bilar... ___ BMWCS #5157 |
|
|
Ja det är 2 olika bilar. Den ena finns på Auto7H i Borås och den andra som jag kollat finns på Autocenter i Skene (Mark). Detta är mina hemtrakter ;) |
|
|
Ja det blev nog lite fel Hans_P. Den bil jag menar är en, M3 e46, 01 svart. Vad tycker ni att slutpriset ska va på den. Den finns på Bytbil.com. |
|
| Jag skulle inte ge mer än 340 för den. | |
| Den blåa E36:an ser väldigt fin ut tycker jag! :-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.