|
|
|
|---|---|
|
Har en fråga ang min bil som jag har annonserat här på Autopower. BMW 330IA Touring-02 5600mil i Halmstad. Jag har inte fått nån respons alls,skulle du ställa en fabriksny bil jämte skulle du knappt se nån skillnad i skick. Bilen är ju också välutrustad,har jag fel pris?,fel på annons el annat,tittat mkt på priser bla på blocket,här och på byt bil. Tacksam för svar Tim | |
|
Fel forum.. du ska lägga detta i Försäkring och Värdering forum. Vad jag vet så är det lite fel tid att sälja bilar nu, det är köparens marknad just nu då dom kan pruta rätt mycket om man inte vill bli av med bilen omgående, annars är det bara att vänta till slutet på mars- början på april. Vet inte hur bra pris du har men fler bilder hade gjort jätte mycket. Oftas vill folk ha fler bilder för att det ska bli något intressant! Lycka till med försäljningen. MvH Bmw 4-ever |
|
| Bjuder på en länk: Länk | |
|
som sagt bilen ser väldigt fin ut men fler bilder gör det ännu bättre! MvH Bmw 4-ever |
|
|
Har du bara annonserat här på Powerbörsen? Lägg i så fall ut annons på Blocket. På Powerbörsen är det många som tittar på bilarna men de flesta är bara BMW-entusiaster utan någon direkt tanke på att köpa. När det gäller din bil så tycker jag personligen den är mycket snygg och jag tror inte priset är så fel. Om jag ser rätt så har annonsen legat inne 10 dagar och det är ingenting. Du får ha lite tålamod så dyker nog rätt köpare upp. Har du bråttom att sälja så är det bara att gå ner i pris. ___ BMWCS #5157 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.