|
|
|
|---|---|
|
Har för första gången i livet köpt en 5 serie, E34, 540ia, jag har alltid fått gliringar för att inte titta på en 5 serie och till slut föll jag för det, bra motor i 540 och allt som det skall, på topp med andra ord... Men, men, men! saknar det där som man har extra i en 7 serie, svårt att sätta fingret på just vad -men 5 serie är inte att jämföra med en 7:a, kanske dyker den upp på som bytesobjekt snart om man inte vänjer sig... | |
| Du är av precis samma åsikt som mig :) | |
|
Skrev detta på 7 serie forumet för att inte uppröra för många känslor bland freaken på 5 serie... |
|
|
Jag håller med dig, men vad göra när min favoritmodell av 7 serien inte finns = 740i E32 6vxl, hittar jag en person som har en fin välutrustad 735i 5vxl eller Alpina B11 3,5 5vxl som vill byta mot min andra 540 och är beredd att ta hand om den, på det sett den är värd skulle jag kunna tänka mig ett byte, annars får jag leta om en E32 ändå för att utöka vagnsparken, helst i sämre skick än vad 540:in är i, för jag vet inte om jag klarar köra med den i vinterföre, får se hur det känns i morgon, första dagen i trafik för bilen infaller då, dagen innan jag fyller 30år, en lagom present till mig själv! Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.