|
|
|
|---|---|
| Där man ser vart allt sitter, remhjul, vattenpump osv- har för mig att ja sett det förut... | |
| ingen som vet? | |
|
Menar du något likt en sprängskiss? Jag har sökt på forumet efter en tråd som innehåller en länk till en sida med en "komplett" m20 uppritad i 3D-modeller. Hittade inte sidan här så jag mailar dig bilderna. /Anton |
|
|
Ja precis, en sprängskiss... Ja hitta det du kanske menar efter ja la in tråden. Länk |
|
|
Ja ETK´s sprängskisser finns ju alltid att ta till. Det jag skickade var lite mer av "roligt att ha" variant. Kanske inte så praktisk. /Anton |
|
| Skicka igen då, ja har inte fått någe mail!!! | |
|
? Jag kunde inte veta att du inte fått något mail från mig... Har inte fått något svarsmail där det står något om det iaf.. Du har en Hotmail som troligen inte klarar att hanterar de 4.75MB jag skickade. Maila mig från en annan adress om du vill ha bilderna. /Anton |
|
|
anton bäste vän...kan du skicka till min mail också???? ///325/// |
|
|
Jonte_smte: Du verkar vara ägare av en Hotmail du också.. Bilderna är för många/stora för att skickas till Hotmail. Jag behöver en mailadress som hanterar minst 4.75MB för att skicka dessa. /Anton |
|
|
Vill du skicka åt mig oxå? jonas.snickars@gmail.com Vore nice :P |
|
|
Jag tar gärna också en om du ids skicka? Peppe@umedata.se Mvh PJ "blao is the name of the game!" |
|
|
Så nu har jag mailat en hel hög bilder till en hel del addresser. Det vore fint om någon kunde hosta dessa istället för att jag ska sitta och skicka dom till er alla. ;-) Mycket nöje med bilderna. Vad jag minns så var detta ett ex-jobb som någon hade plitat ihop. Det var uppe i slutet av 2002 här på forumet, länken gick externt och troligen till staterna, men jag minns inte helt klart hur det var. /Anton |
|
|
Jeg har plass på server dersom noen kan sende meg bildet. arild@alfei.com Kommer med link når jeg har mottatt det... |
|
|
Conda: Du har mail. :-) /Anton |
|
| Her er linken Länk | |
| Ser ut att vara ritat i solidworks?! Ingen som har filen till solidworks istället? :) | |
|
Pro/e är det. kolla origomarkören. /Per |
|
| Ja det var den jag tittade på! :) Brukar ju småsnegla hos våra konstruktörer här på jobbet. Så jag kan ha fel :) | |
| Jäkligt vad arbete, är det någon som sitter på cadfilerna? Skulle vara mycket roligt att få lägga vantarna på! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.