|
|
|
|---|---|
|
Skall försöka ge bilen ett lyft inuti i helgen och har fått många bra tips vad gäller skinnet och undrar nu lite över övriga interiören. Interiören går i mörkgrönt med kolfiberpaneler ( Passar väldigt bra i hop med mörkgrönt skinn kan jag nämna ) och skulle vilja ha tag på något dundermedel. | |
|
Meguiar kanske....det kör jag med iallafall. Har hört från andra att det ska vara bra oxå. Luktar mycket fräscht iallafall =) Men för att få det perfekta ljupet i plasten måste man torka av efteråt så det inte blir glansigt (ser flottigt ut). |
|
|
Var köper man detta dundermedel någonstans???? |
|
|
Jag köpte det från Stockholms Bilvård vill ja minnas att det hette. Använd sökfunktionen annars och sök på Meguiar. |
|
|
Jag anser att Meguiars 40 är det bästa medlet för invändig plast och vinyl. Kan vara lite lurigt att få tag på... prova Meguiars hemsida Länk Om du inte kan få tag på Meguiars så funkar Armor All med matt finish också. Finns exempelvis på Autoexperten. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
Tycker att Armor All servetterna funkar bra om man eftertorkar med pappersduk speciellt på hårdplast detaljerna. |
|
|
Själv kör jag med Lahegas galontvätt och en microfibertrasa. Funkar hur bra som helst och tar bort precis allt. Provade att göra samma sak med vanligt papper och då funkar det inte alls lika bra. En frottehandduk funkar ganska bra oxå! // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.