|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Jag håller på att ska börja sälja min ögonsten. BMW 728 -99 (Orientblå) pga av flytt :(.. Den har bara gått 10500 ärliga mil..Den har ingen speciellt utrustning Navi/TV utan ganska std utförande. Vinterdäck tackräcke ingång, väldigt få ägare. Priset på en sådan här bil.. vad bör de ligga på enligt er.. 140 000 kr.. är det ett ganska bra pris eller ligger jag för högt/lågt? | |
|
import eller sv.såld? The Seven Series...Cause I ride with pride! |
|
|
Testa på 140KSEK och se om du får någon respons. Känns spontant högt dock, men vet vet, kanske funkar det! /Simon |
|
| Nu har jag sänkt priset på min pedantskötta BMW till 126 000.. först till kvarn e det bara att säga då..absolut inget fel på den. | |
| Är verkligen intresset så lågt för en 728 i toppskick? | |
| Jag gav 149" för en 740iA '99 med Nav/TV, soltak, Hifi Pro DSP, Komfortsitze osv ("fullt utrustad" hette det i annonsen .. nåja). Inga vinterdäck och 12700 mil men nästan perfekt skick, jag tyckte att priset var hyfsat eftersom jag sett liknande bilar för över 200". Så 126" för en 728 med 10500 mil och bara standardutrustning låter tyvärr aningen högt, med mina mått mätt... | |
Gemini__ |
Väcker tråden till liv igen. Hoppas inte "Prongs" tar illa upp om jag nämner vad slutpriset blev. Bilen är faktiskt i väldigt gott skick. Ser verkligen välhållen ut. Inte mycket utrustning dock, men det viktigaste iaf (läder, klima, lucka och cd-växlare bl.a.). Vidare togs bilen in i Sverige vid 19000km, nästan bara svenska stämplar i servicehäftet med andra ord. Bytt display pga av bortfall av pixlar. 17" fälgar med mycket fina sommardäck, halvdana vinterhjul på originalhjul(som nu kommer få tjäna som sommarfälga). Slutpriset blev 110000kr. Var väl helt OK, eller? Mvh: Thomas |
Gemini__ |
"halvdana vinterdäck på originalfälgar", skall det stå =) |
| Jo, 110 000 kr tycker jag låter rimligt om skicket nu är så gott som du beskriver. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.