AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
723

Min första BMW

bl
56
blacken
530iA-01
Som sagt, har konverterat från volvo till bmw efter provkörning av en 528iA-97 vilken nu är i min ägo. Härlig bil, kärlek direkt. Verkar vara ett trevligt forum det här. Massor med kunskap så här kan man nog lära sig en hel del.

Visa användare
1.397
Erik G
X3 2.0d 16 Brunmetallic
Välkommen!
Det här är nog ett av dom bästa forumen som finns, man kan liksom inte låta bli och läsa det ett antal gånger per dag. Beroendeframkallande.

Min: Länk
Visa användare
253
Nillen78
BMW M3 V8 -08
Välkommen till forumet!
Jo visst är det en härlig bil att äga!
Du får lägga upp lite bilder i galleriet på pärlan.

//Niclas

Pärlan Länk
bl
56
blacken
530iA-01
Man tackar för välkomnandet. Bilder kommer så snart naturen tillåter att man är ute. Vi skåningar är ju lite känsliga för kyla som bekant.

bl
56
blacken
530iA-01
Snygga fälgar Niclas. Blir ju rent sugen på att investera i nåt häftigt till våren när vinterdäcken skall av. Finns det nån tabell på forumet där man kan kolla vilka fälgar som passar respektive modell, om man hittar något begagnat?

Visa användare
253
Nillen78
BMW M3 V8 -08
Blacken!

Tackar *L*
Tänkte du på BMW orginal fälgar eller fälgar rent allmänt?
Vet ej om det finns nån lista fast jag TROR att typ E36 E34 fälgar passar även på dom nyare modellerna som E39 o E46 fast är dock inte helt säker!
Går säkert o ringa till Bmw o få svar annars.

//Niclas

Pärlan Länk
Visa användare
383
Johan.S
KIA EV6-22
Blacken: länk till alla bmw fälgar Länk Lycka till med den nya bilen hoppas du hittar nåt som passar har själv samma fälgar som niclas den modelen dyker upp som begagnade på börsen ganska ofta.

///Johan
stefannorr
blacken> Välkommen...lär dig sök funktionen som är lite speciell så kan du söka på exakt va som helst o de finns oftast otaliga trådar om de...sök inlägg finns här ovan.....typ att du söker på däck o fälgar skriv in då typ...däck and fälg så har du o läsa..
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.