|
|
|
|---|---|
|
Hallå, Undrar vad jag kan räkna med att få betala för en inspektion 2. | |
| kan kosta runt 6000 lite här o var. säkert mera och troligen mindre också. | |
|
Räckna med 6000 i BMW Gbg,men i Allingsås det kostar 4500 |
|
|
Hallå, Vilken firma i Alingsås fixar detta. Tack för tipset. Mvh Christeen |
|
|
Det är BMW |
|
|
varför inte använda en allbilsverkstad? kostnaden är halva priset mot BMW.(minst). Gör jobbet bättre!! Går igenom 20-25 punkter till mot vad BMW verkstaden gör. Jag har mycket god erfarenhet av mekonomen verkstäder. |
|
|
Jag tänkte göra service på mekonomen,de ville ha 4000 så skilnaden är inte så stor.Jag gjorde själv o det kostade runt 2000 med grejer köpta från BMW.Det var inspektion 2. MVH Tome |
|
|
Att göra servicen själv är ju naturligtvis billigare. Men man får ju ingen stämpel i boken och det kanske inte nästa ägare uppskattar! Jag betalade inte mer än 3100kr för insp.2 hos mekonomen. Konstigt att dom inte har samma prissättning i hela landet! |
|
| jag fick prisuppgift på 3300:- för en insp 2 på min 320d av BMW här i stan, tycker det är väldigt billigt..är service generellt billigare på dieselbilar? | |
|
Vilken stad bor du i ??? |
|
|
Vårt pris är i alla fall: 3032sek www.jarlsbilservice.com var tvungen att göra lite smygreklam :) mvh Martin |
|
|
Hej Martin, Får man fråga var ni håller hus???? |
|
| Christeen! de finns i Helsingborg. Kolla på deras hemsida där finns en vägbeskrivning. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.