|
|
|
|---|---|
|
Tjena, tänkte höra lite med er vad ni värderar en 525 tds Touring års-97. Jag ska eventuellt byta mot min 320d touring Lägger in den info jag fått från säljare Utrustning bilen har gått 16300 mil kollad på bmw om mil stämde och det gör det. full stämplad bil ny skattad och besiktad skriver lite om utrustningen s.o.v däck svart skinn med el stolar med tre minnen el hissar och speglar klima cd växlare med styrning från ratt multi ratt telefon med inbyggd styrning från ratt avbländande backspegel fart hållare styrning från ratt automat låda fem steg taklucka PB | |
|
Att bilen är kollad på BMW betyder inte att den är "oskruvad" Du bör ha 30.000:- emellan. |
|
|
Jag tror tds är ganska kall på marknaden i dagsläget. Jag tycker du bör få 50 kkr emellan, minst, förutsatt att din inte gått 30kmil. Vad har din gått? |
|
|
Min har gått 14.500 mil snart. PB |
|
|
kolla på forumet den finns där (säljes) och den är i grymt skick |
|
|
xeon ljus sitter också på den |
|
|
det finns en lika den här på forumet till salu svart dom ska ha 109 000 för den och den har gått 31 000 mil mvh |
|
|
Tycker du den är värd 109 kkr? Många provar att få ut mer än som kanske är möjligt. Inget fel i att åtminstone försöka, går det så går det. Det finns 328 E36or för 140 kkr av dom senare modellerna, likaså finns liknande bilar för halva priset.... |
|
| Det känns som att fler åsikter kan behövas! | |
| den kanske inte är värd det men det var en jämnförelse | |
| vad är den värd som petrus snackar om den gröna på säljes | |
| ca 90 kkr, för att den har ganska lågt miltal. Att få ut 120 kkr som endel begär tror jag inte är rimligt eftersom 530d börjar komma ner i pris. | |
| Vad tycker du själv? | |
| vet inte vad den kan vara värd. men jag har kollat på den och vet att den är grymt fin | |
| Men du ska ju sälja den, så det vore väl konstigt om du inte kollat på den och inte har någon susning om vad den kan vara värd... | |
| vet inte vad den är värd bara kollat på andra vad dom kostar och ingen kostar under hundra och så har dom gått en bra bit över 20 000 alla hop | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.