|
|
|
|---|---|
|
Wzupp alla.. Har köpt m-stolar till min Z-3 coupe som e svart-rött skinn o har sett att det finns nån som säljer dörrsidor på auto power,men killen vägrar svara, undrar om det e nån som känner till killen, o kan hjälpa mig att få tag på dom... vix | |
|
Glöm det, killen verkar helskum. Han har svarat på 2 av mina mail men vägrar ge ut något telefonnummer så man kan ringa honom. Grymt skumma svar har det varit dessutom. Mvh Henrik |
|
|
vilken färg ska du ha? P.S dina gamla z3 Coupe stolar är rätt åtråvärda bland Roadster förarna så jag tror att du kommer kunna kränga dem själv oxå. I min mening mycket skönare och snyggare än M stolen. Plus - mer ovanliga. ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Är det andra orginalstolar i Coupen än i Roadstern?? Roadstern orginal är iallafall trista jämfört med M stolarna.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Z3 Coupé har ju sportstolar med nappaskinn som standard, de är dessutom sydda på lite annat sätt än vad roadsterns sportstolar är. Coupéstolar: Länk Sportstolar i Z3 Roadster: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Det här måste väl ändå ta priset som fulaste klädseln nånsin till Z3? Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Skulle passa utmärkt i Din röda raket!! ***elakt grin*** Så Coupens stolar är samma som M stolarna fast med annorlunda sytt skinn som dessutom är i nappa?? Har jag fattat rätt?? /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Japps, eller samma som roadsterns sportstolar fast med annorlunda sytt skinn och dessutom i nappa :P Vissa säger att stolarna i M Roadster/Coupé är något hårdare än sportstolarna i vanliga roadstern och coupén. /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Då kommer nästa dumma fråga.. Är inte sportstolarna i "vanliga" Zätor samma som M-stolarna?? /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
De ser nästintill likadana ut iaf, skillnaden är att M-stolarna har flera längsgående ribbor: Länk Jämför med en vanlig roadster sportstol: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Hej! Det verkar som kombinationer av olika stolar till olika Z3 modeller är rätt stort. Själv har jag en Z3 roadster, 3.0 -01 som är utrustad med vad Masten kallar Coupéstolar!? //Thomas |
|
|
Oki!! Den första bilden såg lite lätt bekannt ut? vart har Du tagit detta kort av min bil? Gillade färgsättningen på den andra stolen, verkar inte vara samma grönfärg som i min gamla Z'a, den var dock inte bicolor.. Egentligen borde jag byta allt grått skinn mot grönt och lacka resterande gråa delar i Bostongrönt.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
thham001: Det där beror på vilken klädseltyp man valt till bilen. Till Z3 Roadster årsmodell 2001-2002 fanns läderalternativen Chameleon eller Classic. I bilar med Classic-skinn ser stolarna ut som i coupén, så jag antar att det är såna du har! Kolla lite här: Länk Caspar: Det finns faktiskt fler bilar än din med den inredningen :P Hittade förresten en fin bild på en helt ny bostongrön MZ3: Länk /Masten "En Z-träff utan Masten är som en fest utan OLW" |
|
|
Masten: Ja ja, Du vet att jag tar betalt för varje bild Du publicerar på min bil... Bilen på bilden ser inte Bostongrön ut, antaglugen bara dåligt ljus.. /Caspar Z-träff 1 maj Länk |
|
|
Wilco: Här är nån som säljer dörrsidor på blocket. Länk 1500:- kostar dom.... /Magnus www.snajdarn.se |
|
|
Tack för tipset ang dörrsidor men dom var ju utan airbag luckor, synd att det e svårt att hitta just svart/rött skin så att den passar stolarna,men får jagfa fvidare eller så får jag nöja mig med bara svarta som jag har vix |
|
|
en OT fråga: var sidoairbag standard på någon av modellerna? ____ Supercharger: Less stressful, more exhilarating! Z-träff 1 MAJ - Brostugan-Stockholm |
|
|
Jag tror att det kom som standard -99. Jag har iaf haft det på båda mina -99'or men hade det inte på min -97. /Magnus |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.