|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, Finns det någon som vet var jag kan hitta instruktionsbok på Svenska till min import 523 IAT -98 så att även lilla gumman hemma kan lära sig lite om bilen. Skulle även vilja ha förslag på snygga lampglas bak till bilen. | |
|
ring till bmw så säljer dom uppkopierade böcker till förmånliga priser har jag för mig. Johan S #4079 & B.M.W #4079A Chassinummer:3527066 www.bimmer.se Länk |
|
|
Stämmer som Johan skrev...jag köpte på BMW, har för mig att den kostade 260:- / Joakim Länk |
|
rsarits |
200:- i Uppsala, på Novation |
|
Jag köpte riktiga instruktionsböcker, dvs ej uppkopierade på Förenade Bil i Malmö. När det gäller priserna så varierar detta från modell till modell och vilken utrustning din bil har. Själv köpte jag en som behandlade bilen, en till navigatorn/radion/färddatorn och en till telefonen. Tror det totalt hamnade på ca. 500 kr. ___ BMWCS #5157 |
|
|
jag gav bara 108 kr för min svenska orginalhandbok h |
|
|
Örebro tar 150kr //Niclas Pärlan Länk |
|
|
Hallå, Verkar vara spridda skurar när det gäller priser, Var har ni som köpt böcker mellan 150-200 kr handlat era. Mvh Christeen |
|
| BMW Solna tog ca 210:- till E39 -00, måste även köpa till navin | |
| asplunds bil i borås sålde en kopierad till mig för 100kr.det var till min 540 -95. | |
|
Hej feken 1, När var det du köpte din bok. Tänkte bara om det var nyss eftersom dom inte säljer BMW längre. Mvh Christeen |
|
Plumber |
Priset skiljer beroende på modell och år inte på olika åf. Efter en tid går det bara att köpa kopior och till slut får man köpa engelska böcker. Men då pratar vi 12-15 år. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.