AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.096

M-front till min Z3

wi
30
wilco
Z3 2,8 -00
hej e ganska ny här på autopower o har behov att köpa m-front fram till min z3 00-a samt m-gälarna....
tack på förhand till alla

vix
Välkommen till forumet.
Finns en kille som säljer gälar och backspeglar till en M, svart här på autopower. Kika in under delar säljes så hittar du säkert annonsen där. M front vet jag tyvärr ingen som har någon till salu, kolla e-bay eller blocket!? ;)

MVH Yatooil
Det är jag som är Killen.
M-gälarna är sålda samt fronten. Men har kvar M-Backspeglarna.
Som tidigare sagt. välkommen till forumet Wilco

"Snabbt ska de gå,, annars får de´va"
wi
30
wilco
Z3 2,8 -00
Tack för info ang speglarna med hade ett par tills i förra veckan men nu har jag bara vänstra kvar den högra verkar ha försvunnit helt eller fått fötter,hittar inte den så det känns meningslöst att köpa 2 av dig när jag har en....

vix
Tjänar du på att köpa en(om de nu går?) på BMW?

// Pantzare
Tjenare!
Jag har en Hamannspoiler till salu i Jönköping. Kolla länken nedan. Den är svart.
Om intresserad skriv till eriklainen@hotmail.com
Hälsningar!

Länk
NP
822
NPe
BMW G30 540dxDrive -22
BMW G42 M240ixDrive -23
BMW F11 520d xDrive -16
Porsche 997 Turbo -07
Saab 9-3 Cab -99
Saab 9-5 Kombi -06
wilco>>

Du är inte intresserad av att sälja din orginalfront? (det är bara plasten jag behöver om det nu gör någon skillnad)
Tjena Wilco!
Jag hade gärna gjort det om det gick, men när jag monterade av spoilern märkte jag "Hamann-påbyggnaden" egentligen inte var någon påbyggnad utan att det var integrerat. Det går alltså inte att "plocka fram" en originalspoiler. Hamannspoiler har även dim,ljus inbyggda.
Manfred
wi
30
wilco
Z3 2,8 -00
Hej..
Jag kan tänka mig att sälja gamla fronten, för att jag har ingen användning för den längre, komplett med dimmljus om det passar dig... Lägg ett bud så kan vi ju komma överens..
M.v.h Wilco

vix
Hej igen!
Jag har dessvärre inget behov av frontspoiler eftersom jag inte längre har någon Z3. Är du ff intresserad av fronten så är det bara att höra av sig.
Mvh
Manfred
vad tror du om den här då Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.