|
|
|
|---|---|
|
Var och kollade bil hos Jim Sam Auto och, fick syn på JonteMannens gamla 523ia-96 med samma miltal dvs 13.000mil för 99.000kr. Jag provkörde en MB c230kompressor-96a med 23000mil måste säga att det är den mest misskötta bil jag någonsin kört. Startade bilen motorn lät inte frisk måste jag säga. Skulle ta en runda så jag kör ut på vägen, när jag nästan blir döv av bullret som kommer bakifrån. Förmodlingen bakaxeln/v-lådan som var på väg att haverera, det lät som om ett flygplan skulle landa i kupen. Så jag "duktigt imponerad" av skicket på bilen vände om och körde tillbaks bilen. För pärlan begärde han 96.000kr, undrar vilken i"iot som skulle ge honom detta. Har sett att Jim Sam Auto är till salu på blocket hmm.. undrar varför. Borde spelat intresserad av 523an och sen bara sagt att jag har hört att den bilen har gått 21.000mil, inte 13.000. Man blir inte riktig klok på alla dom här skojarna. | |
|
Ja, det är för jävligt med alla dessa skojare. Dem borde spärras in bakom lås och bom. |
|
| Jag var hos Jim Sam Auto och tittade på en cabbe för ett par år sedan. Jag ringde och frågade om skicket innan jag åkte dit och fick till svar att den var i absolut toppskick. När jag kom dit och tittade visade det sig att det var en rishög. Jag skulle aldrig köpa en bil där. | |
arab4ever |
Min vän köpte en volvo s80 av honom som va skuvad också, den hade gått 19000 mil istället för 6000mil, nu väntar de på rättegången. |
|
Hur kan dessa människor sova på natten? Min M5 i svenska E39 M5 registret Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.