|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Jag är i akut behov av att få tag i en topp som jag kan testa med på min motor, M30, i väntan på min egna... Är det någon runt kalmar eller växjö-trakten som har en kass topp så kan ni väl höra av er... Behöver endast en tom, inga ventiler eller annat nödvändigt... Sprickor eller skev gör inget. Har ni något liggandes, inte för långt bort så kommer jag och hämtar! Min motor är en M30b34 men topp från 2,8:an går nog också... MVH Martin Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk | |
| Jag har, men bor i malmö... | |
|
Har du nån mailadress??? Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
Den beryktade Ingemar finns väl i växjö trakten, han borde väl ha en rissig topp liggandes efter vad som sagts om honom här.... ____ Reach the door with a breath and a scream. |
|
|
Jag har nu vatt i kontakt med Ingemar och han skulle plocka fram en topp till mig... Alfred: Jag har fått tag i en topp nu, men tack ändå för hjälpsamheten MVH Martin Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
| Ursäkta att svaret dröjde.. bra att det löste sig. Är det ngt annat du behöver till m30 så hör av dig. | |
| BMW-Izze: När du har en trasig topp så skulle du kunna såga av den vid en insugskanal så vi får se hur tjockt material det är vid insug och avgasportarna!! =) | |
|
Kommer nog att såga lite här å var i toppen, när jag har testat färdigt med den! Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
| BMW-Izze---> ...och lägga ut massor av bilder på snitten på din hemsida??? :) | |
|
Nja... det vet jag inte... kanske massa trevliga upptäkter när man sågar toppen... får se om jag delar med mig ;) hehe, lite hemlighetsfull måste man ju vara... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
nehe... inte det :( Jag får jobba lite på min övertalningsförmåga. OT: Hinner du klart till Emmaboda 21 maj? |
|
| jag ska såga isär en som jag har liggandes annars | |
|
Karl Wågman: Målet är att bli klar till 21 maj! Jag kommer till Emmaboda om bilen är färdig... Följ utvecklingen av 535 BiTurbo på Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.