|
|
|
|---|---|
| Letar efter en seidl frånt till min 325 e36. Någon som vet vart jag kan få tag i en under 5000kr? | |
|
Länk Verkar ha |
|
|
kolla på Power börsen, vet att det finns några beg samt nya. leta igenom där sedan tar du blocket. Dom ligger på 3000:- ca. "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| G2 styling säljer billiga kopior på bla Seidl. | |
|
Köp inga kopior av Seidl, äkta Seidl har en fantastisk passfrom. Min M3 Länk |
|
|
Seidl har INTE alltid fantastisk passform. Jag köpte en Seidl M-flash bakspoiler till E36:an, och den var det sämre passform på än den kopia jag har framtill. De har tydligen sämre dagar på Seidl också. |
|
| Vilken färg hade seidl bak spoilen? | |
|
BeemerFInne: är du säker på det var orginal Seidl? Precis som Lotus Omega undrar. Min M3 Länk |
|
|
Jag har haft kopia från sedil men köpte sedan orginal Sedil fron igen sedan pga att passformen så inte bra ut! Titta själva denna e den som är orginal. Länk "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
|
Jo det var äkta Seidl. Köpte den från carfashion. Den hade grön insida som de brukar ha, och var dessutom märkt med Seidl-logo och nån nummer. Passformen var ju inte alls DÅLIG, men långt ifrån fantastisk. Det blev att feja å fixa lite innan den satt. Jag hade lite högre förväntningar faktiskt på en så pass stor tillverkare som Seidl. |
|
|
Hmm konstigt min Seidl jag hade på min 530 satt som ett smäck. Dom kanske har dåliga dar där med. :) Min M3 Länk |
|
|
Ska jag våga köpa en kopia eller ska jag lägga typ de dubbla för en orginal? Vad får jag typ göra om den inte sitter perfekt? Inget sågande å spacklande väl? |
|
|
köp en kopia och låt en verkstad göra besväret! då blir det säkert bra. Lycka till! "Snabbt ska de gå,, annars får de´va" |
|
| MAXEY: Då kan jag juh lika gärna köpa äkta vara från början för sådär 5000kr. Blir ju nästan samma pris om inte billigare | |
| Nåt sågande borde du nog klara dig undan, men spackelburken ska nog fram. | |
|
japsmacke: Kolla din mail... Mvh Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
| jimmyboy: Har kollat mailen, men har ej fått något | |
|
Inget mail ifrån mig alls... märkligt?! Mailar igen då då... / Jimmy Min ögonsten: Länk |
|
|
Nu har jag däremot fått ett =) En sak jag har funderat över lite. Varför blir jag alltid avrådd att köpa front och liknande i glasfiber? Nästan alla märken har ju glasfiber för utom Rieger vad jag har sett iaf. |
|
|
Ja dom flesta märke kör ju med glasfiber. Men det bähöver inte vara dåligt för det. Tom. Rieger har börjat göra sina läppar mm i glasfiber. Fast fronter och takvingar mm har dom fortfarande i plast. Min ögonsten: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.