|
|
|
|---|---|
|
har en E46 1998 328ia som idag har en gyrm cd spelare men jag vill gärna ha en original bmw cd spelare. vet någon var man kan hitta en begagnad spelare? verkar jätte svårt att få tag i en sant. kanske någon som känner till en säjt så man kan kolla upp lite specs på en sant? typ 25 X 4 watts eller så... | |
|
Ebay deutschland: Länk Sök på BMW business CD du hittar garanterat massor. Har själv köpt en till min E36, bland de bästa köpen jag gjort. |
|
|
Klicka in på denna länken, såg en på blocket, den verkar vara i nyskick och till ett bra pris jämfört med nypris. Länk Om inte den länken funkar gå in på www.blocket.se och klicka på BILSTEREO samt hela sverige och skriv bmw, där lär du hitta ett å annat.. Men somsagt den verkar vara nästan ny. // Sebbe Länk |
|
|
vet du hur mycket kraft den har? typ watts per kanal? eller kanske en sida man kan kolla? rätt bra pris :) ska nog ringa honom nu... |
|
|
Ingen aning hur många watt, den är som alla andra business stereos till bmw.. Länk |
|
|
har fått mail att de har 40 X 4 på business CD.. inte så dålig |
|
|
kollade nyss på länken i tyskland... svin billigt! men uh... vem kan tyska:) kan man göra in ebay sida i sverige och sen beställa grejer i tyskland? |
|
|
super dave: Ebay är en auktionssajt vilket innebär att det slutgilitga priset på produkten går högre och högre ju närmare slutet på auktionen man är. Dock är det ju mycket billigare i Sverige. · Du måste skapa en användarprofil på ebay. · Därefter bjuda på någon av produkterna. · När du vinner en auktion skickas automatiskt ett brev med din adress till säljaren. Till dig skickas information om hur du skall betala (oftast via banköverföring). · Printa ut den informationen, gå till banken och fyll i en blankett för utlandsbetalning. · När säljaren har pengarna på sitt konto skickar han produkten till dig. · Ni båda skyddas av ett feedbacksystem. Efter allt e klart och du har fått produkten ger ni varandra betyg på affären. Du är skyddad genom att om han inte skulle skicka produkten till dig så skriver du det på hans profil och han kommer han ha feta problem att sälja grejer till andra i framtiden. Utnyttja detta genom att enbart bjuda på produkter där säljaren har mycket positiv feedback (typ mer än 99%). Det står på varje produktsida. Då vet man att säljaren inte är en lurendrejare utan en affärsman. · "Buy-It-Now" innebär att det är det priset som gäller och auktionen slutar direkt om du beslutar dig för att köpa produkten till det priset. · I budgivningen anger du alltid ditt maximalt tänkbara bud. Detta är inte det som bjuds på produkten utan alltid 1 Euro över de andras maximala bud. Så om du vinner så kommer du bara betala 1 Euro mer än vad någon annan hade kunnat tänka sig att betala. Lite klurigt i början men OJ vad man kan göra bra affärer. |
|
|
gonna give it a go..ikväll när jag e hemma bra mail du har skrivit...har sparat ner den nu... thanks man! ha det gott! |
|
|
super dave: Lugnt. Positiv feedback kallas på tyska "positive bewertungen" såg jag. Siffran som står efter säljarens namn är antal tidigare affärer gjorda. Bör vara så högt som möjligt. Och by the way, de flesta som håller på med ebay är bra på att både läsa och skriva engelska, så du behöver inte kommunicera med dem på tyska. |
|
|
Hur mycket ligger den på Ebay? Är det inte bättre o köpa här i Sverige, slipper du leveranstid och kanske skador från transport osv? Länk |
|
|
här i Sverige ligger de kring 3000 - 3500 på ebay ligger de kring 1000 - 2000 med garanti. de flesta som säjler CD på ebay har sålt en hel del grejer och om jag betalar med Visa som är man skyddad med. jag vet det känns tryggare att köpa hemma, men skit vilken skillnad i pris! Dave |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.