|
|
|
|---|---|
HV-71 |
Är det någon här som monterat kompressor på bilen?? Har funderingar på att göra detta och vill höra om det finns någon som gjort det och kan ge råd. Har tänkt mig en lysholmskompressor. |
| Sökning i detta forum kan va en bra start :-) | |
|
Finns många trådar med det ämnet. Prova funktionen Sök inlägg och prova med tex "kompressor AND lysholm" eller "kompressor AND 530", så har du att läsa en stund. __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
|
hmmm, om man ska vara först får man vara snabb..... __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
HV-71 |
Tack jag provar sökning!! |
|
Hej, sök bara på Lysholm på msn.se så får du direkt flera träffar på det du söker. MvH/JC |
|
| Annars finns det och läsa i Askens dagbok om hans tripp till ESS i Norge! | |
|
eller besöker du stylingkompaniet.com www.stylingkompaniet.com ---- M Coupe is the weirdest thing you've ever seen. |
|
|
aj då det var tänkt att det skulle vara en länk... provar igen Länk Snacka med Andreas han har ett kompressor monster. //Doggeli ---- M Coupe is the weirdest thing you've ever seen. |
|
|
hej, jag har en kompressorsats från ESS i min -99 328ci. det fungerar helt kanon. prestanda som en M3`a. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.