|
|
|
|---|---|
|
fins det någon som har något tipps om hur man kan få lite mer knuff i min 540 -95. det måste vara billigt=har väldigt dåligt med pengar. feken | |
| billigast är väl gas men under 10k hamnar du ju inte om du vill ha kännbar prestandaökning. | |
|
Släng ut reservhjulet och annan bråte från bagaget...! ;o) Precis som Ambush är inne på så kostar det pengar att trimma seriöst - du kan ha grundregeln: en extra hästkraft kostar ca 1000kr vid sugmotortrim. Mvh BMW – Weltmarke aus München! |
|
| har du inga pengar!!!! då är det bara o lägga ner det!tyvärr . Har du pengar i så fall finns många möjligheter,köp fullflödes avgasystem till o börja med o ett trimchip..Sen kan du ju köpa en kompressor men då börjar det bli dyrt! MVH Micke | |
|
vill du få effekt? gör då som ja gorde me min 540 -93 kapa längst fram innan kattarna där e det 3" från grenrör. sen byggde jag simonsdelar 3" ända bak en ljudämpare helt utan katt.. råare ljud finns inte i någon bil jag någonsin suttigt i... men det låter mkt.. o väl! bmw v-8 e den bästa! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.