AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
635

Finns det nån sida med bra monterings anvisningar? NEON

Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Jag kollade runt lite på nätet efter nån sajt som har bra dokumenterad montering av LED eller neon, Under Car Kit.
Jag hittar ingenting så jag undrar om ni har nån bra länk?
Ska montera min LED sats nu till våren så jag undrar vad som väntar mig h ehe ...Vill ha lite underlag man kan gå efter.

Mvh

.:Kristijan:.
Ja, det absolut bästa sättet att fästa sånna där prylar är ju skruv rätt in i golvet!
Men det är man ju inte så pigg på att göra!
Själv använde jag Stripes... Men ett tips är att montera in lyrören på sidorna så långt in i mitten av bilen som möjligt... För det ser förj*vligt ut när man ser rören... och snuten hugger på en direkt då!
Tyvärr måste jag meddela dig om att du valt fel bil att montera dessa på... Då det i princip finns ingenstans att fästa dom!
Tråkigt men sant...
Men men... Lycka till iallafall!
Mvh / M

Shake That Ass
Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Damn......Varför fel bil?.....Jag kollade jo under lite och det ska vl gå? Sidorören i allafall, sen den främre borde med gå i den vindskydds plasten eller vad det är( direkt under framspoilern)....
Bak vet jag inte riktigt har inte kollat men men.....det bör väl gå...

Så då finns det knappt nån med LED Under Car under en E39....Får väl bli den förste ;)........

Kr
273
Kristijan
BMW 525iMk -01
Har du LED eller Neon Slim_m? Hur långt in tror du under bilen ska det gå så att rören inte syns men att man ändå får fram skenet?

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.