|
|
|
|---|---|
|
...har bilen avställd på vintern. ;) Filmat idag: Länk over & out. | |
|
För att spara filmen på datorn så högerklickar man på länken och väljer "Spara mål som..." som säkert dom flesta redan vet. ;) |
|
|
hehe, tufft ;) //Jonas "Det finns två bra bilar - En ny BMW och en begagnad BMW" |
|
| Nice fick du mötande trafik där :) | |
|
hehe! jo, men jag såg dom tidigare än vad man gör från kameravinkeln så de va inga problem alls... Det var därför jag slog av bort emot sista kurvan. Här kommer en till filmsnutt från ikväll: Länk |
|
|
Snyggt! Saknar min BMW, har en Volvo S40 hyrbil nu när min vinterbil en 316 E36 är på verkstad. Volvon så tråkig i snön! |
|
|
det kan jag förstå att du gör! jag själv skulle inte klara mej utan bakhjulsdrift på vintern.. höll på att få hybris när snön kom och bilen gav upp! :) men som tur är löste de sej billigt! (kabelbrott) det kommer nog nån längre film snart, med lite musik och sånt mysigt.. :) //simon |
|
|
Hääääääärligt! UNderbart att ligga på ställ i sådana långa svepande kurvor som i sista filmen. :) Om ni gör en ny film, se till att musiken inte överröstar motorljudet! Lyssnar hellre på en råmande 6:a än musik :) |
|
|
hehe de är klart! motorljudet är det viktigaste.. :) |
|
|
Exakt låg musik ska det vara Never feel sorry for yourself. |
|
|
gött att se...saknar det så mycket... Bara det bästa, åt det bästa BMW CS #5075 |
|
|
henke, de är klart... ;) |
|
|
Hej! Du som kör på filmen, vad heter du? Räcker med förnamn eller ett smeknamn. Och hur lägger man in länkar för jag vill skicka en film till dig. BMW, när du älskar att köra! |
|
|
babek så klart... :) min server... simposs@hotmail.com |
|
|
får vänta lite programmet har hängt sig BMW, när du älskar att köra! |
|
|
Så nu e filmen klar, du måste länka den här sen när du fått den BMW, när du älskar att köra! |
|
|
Det gick inte att skicka filmen det blev nåt fel. Hur länkar man in den här då? BMW, när du älskar att köra! |
|
|
Det är såhär det ska se ut :D Länk _______ //Niklas |
|
|
Länk BMW, när du älskar att köra! |
|
|
Roliga filmer! Abstinensen är nu skitsvår när BMW´n står i garaget och snön är djup och man åker Saab 99-vinterskott. Man får använda vänsterbroms på den men det är inte samma sak, inte lika alls lika kul... ------ BMW CS #04839 |
|
|
Såg Kul ut I snön !!! Power4you / Min Sida : Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.