|
|
|
|---|---|
|
Går i tankarna att köpa en dvdspelare och en tftskärm till bilen nu när den lille knodden ska födas... Men frågan är hur man gör... tål de skärmarna att ligga ute i bilen över natten ? Alla kan väl inte ta in grejerna hela tiden? Bor ju på ett lugnt ställe där jag ej behöver oroa mig särskillt mycket för tjuvar osv... men iaf.. tål sådan utrustning att sitta i bilen oavsett hur klimatet är? | |
|
hmmm... Nu vet jag jo att för kyla är det absolut inga problem men om det är så att det blir fuktigt i bilen eller nåt så skadar det jo elektroniken på ett eller annat sätt. Vad det gäller att ha en fin 7 tumms skärm monterad på mittkonsolen, synlig??? Jag tycker att risken o få sidorutan inslagen och skärmen snod är mycket störe än om man inte hade skärmen synlig....... Själv har jag den nya 7" Nextbasen monterad fram på mittkosolen och över natten sover jag lugnare om jag tar o låser den i hands facket eller tar upp den med mig(Har bilen i en Carport)....... Har innan fått mina M3 speglar snoda men då var bilen dock parkerad på framsidan av våran lägenhet, på en vanlig P-plats..... Så med tanken, en gång brännd är man helst överdriven försiktig än tror att inget händer... .:Kristijan:. |
|
|
Om knodden inte är född än kan du nog ligga lågt ett par år minst....... sw |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.