|
|
|
|---|---|
|
Sök funktionen funkar inte.. vet inte om det bliivt sagt än.. Nåväl, Discoverychannel sänder 3st 1 timmes program efter varandra ikväll. "En unik titt på den nya BMW 6-seriens design- och byggnadsprocess avslöjar de tekniska mysterier och utmaningar som omger formgivningen, framställningen och produktionen av den." Börjar 21.00 kul :) // Erik ---- No real power -just KCR :) | |
| Länk :) | |
|
Som sagt.. :D // Erik ---- No real power -just KCR :) |
|
| Är det nån mer än jag som irriterar sig på att textningen är jävligt dålig på Discovery channel ? eller är det bara för mig det är så ? | |
|
Textningen är ojämn för mig, ibland bra , ibland ser man texten bara 0.1 sek. Brukar trösta mig med att det ger chansen att träna engelska!! ;) Vixit, dum vixit, laetus |
|
|
Angående textningen på Discovery så tycker jag också att den funkar illa. Ofta är "å", "ä" och "ö" ersatta av "4". En smula irriterande... Men som tur är så behärskar man engelskan! :) Kommer att sitta lydigt i soffan ikväll kl 21-00! Mvh |
|
|
Myskväll i soffan blir det då... :) Ja det är trist det där med textningen, som sagt. Men träna lite engelska är aldrig fel det heller. ;P //Fredda |
|
| har tyvär inte discovery chanel..kan man ladda ner programet nånstans eller läsa om det | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.