|
|
|
|---|---|
|
På min E60 så slocknar Led:en för Autoknappen. Jag har dock märkt att Auto-läget verkar vara kvar för jag ställde in fläkten på max och fläkten gick inte på max. Det verkar alltså vara så att bara lysdioden släcks. Har någon haft samma problem? | |
|
Är du säker på att det är ett problem? Det är inte så att led:en slocknar när intälld temperatur uppnåts i kupén? ___ "When people are free to do as they please, they usually imitate each other." |
|
|
Så ska det inte vara. Dom sa att dom lagat det när dom fixat lite annat... Men problemet kvarstår.. |
|
|
har samtliga tre lampor tända alltid... Dom släcks alldrig... Översta är AC, mitten = AUTO neders = Aut cirkulation.. alla tre lyser fint grönt alltid.. BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
| Om du ställer in fläkten på max, då bryter du auto-läget och leden slocknar. Men du kan väl trycka in auto-knappen igen och leden tänds ?. | |
|
Om jag rör på fläktvredet bryts auto-läget och jag kan tända leden igen. Det är ju det att den släcks utan att jag gör något... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.