|
|
|
|---|---|
| hej på er! har ett problem: c-låset på ena dörren bara la av när jag skulle låsa upp via knappen vid växelspaken o nu e d helt dött på passagerar dörren fram men dom andra funkar perfekt och jag hade en e38a 94 som krånglade åxå en gång i tiden! nån som vet en bra lösning????tacksam för svar | |
|
Hej, Jag har råkat ut för ditt problem vid 2 tillfällen under en 3årsperiod. I mitt fall har det hjälpt att bryta batteriströmmen ca 15min. så har det fungerat igen. (Verkar vara en E38 mjukvaru-bug). |
|
| oki tack som fn ska ut o testa nuuuu...hmmm d e mjukvaru bugg hit o mjukvaru bugg dit på dom här bilarna ..! skulle kuna acceptera att det va såna fel men jag kan inte ta att bmw e så j...a dyra när d gäller att koppla upp när dom vet att deras bilar e ett ända c-64 skepp...mvh j | |
| ähh testade igår men utan resultat tog bort båda batteri kablarna och väntade lääänge och det var precis som innan o jag provade 2ggr....några andra tips???? tack iaf | |
|
Hej 7an! Troligtvis är det din drivmotor till låset som lagt av. Jag råkade ut för samma sak i höger bakdörr. Min lokala BMWhandlare var så hygglig att jag fick låna en ny drivmotor för att underlätta felsökningen. En hel del pillerjobb att byta, men sedan fungerade allt perfekt igen. A A |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.