|
|
|
|---|---|
|
Om man tar en 540 och 523 från 99/00 innan face-lift, vilken av bilarna kommer att ha bäst värde efter 5 eller 7 år om man tänker sig att bilarna har samma miltal nu och då? Jag har nämligen fått höra av en bekant att han önskar att han hade en 540 men valde 523an eftersom han den skulle vara lättare och sälja och för att den inte sjunker lika mkt... det kan väl inte stämma? V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § | |
|
Stämmer säkert som din kompis säger. Se på e34, hur mycket skiljer det på 540 och 525 i pris och hur lätt är det att sälja en 540 e34? Ägandekostnader blir viktigare och viktigare ju äldre en bil blir. Jag har ägt en 530i 93:a 9903-0009, den var INTE lättsåld verkligen samt att jag fick gå ned väldigt mycket i pris för att bli av med den. /Simon |
|
|
523/525T torde vara mest lättsålda beg bilen av såväl E34 som E39, V8orna tilltalar oss invigda bildårar, avskräcker famlijeköparna.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
men en 540 E34 ligger betydligt högre i pris än en E34 525 idag ju... V8 skapar beroende och äventyrar ditt körkort! Förvaras oåtkomligt för män. § Socialstyrelsen § |
|
| Borde dock vara så att bensinslukande bilar går en tuffare framtid till mötes, entusiastbilar undantaget. Bensinpris och eventuella straffskatter gör att 540:n förmodligen rasar fortare. Varför inte en 528 som kompromiss om man nu tittar på en 99/00? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.