|
|
|
|---|---|
|
Vilka olika modeller av e30 sitter det sport stolar i, och vad är det för matrial i dom? Typ hel/halvskinn? | |
| Sportstolar finns i tyg, halvskinn och helskinn. Sitter nog i alla modeller från fabrik om det är beställt som option kan jag tänka. | |
|
Satt standard i M3, tillval i övriga bilar. (Ingick bla. i det populära sk. "stora M-paketet" som såldes till 320 och främst 325 efter 88.) Jag har aldrig sett halvskinn, bara tyg och helskinn. "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
| Förväxlar nog halvskinn på e30 cab med Audi 80 cab? M3 är väl inte helskinn? | |
| Vilka olika sorters färger finns på tygklädseln? | |
|
Det finns lite olika: 2 olika gråa (De vanligaste), jag har dessutom sett mörkgrön och blå. Men dessa är riktigt ovanliga. Skinn finns i svart, ljusgrått och beige vad jag vet... Finns kanske fler färger?! "Pain Is Just Weakness Leaving The Body." |
|
|
Här finns lite info: Länk /Johan Tryggvesson -Raka sexor låta bäst- |
|
| 318iS fanns med ballt shackrutemönstrat tyg och M3 fanns med M-mönstrat tyg. | |
|
Sportstolarna var nog standard på samtliga av E30 cabrioleter. Bland tillgängliga färger skall tilläggas rött och mörkblått, två ovanliga men snygga färger. Köp ingen 3-serie utan sportstolar - du kommer att ångra dig! |
|
| Hur är baksätet i tex en e-30 med stora m paketet? skinn baksäte också? | |
|
BMW blandar inte material, är det skinn är det skinn bak också. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.