|
|
|
|---|---|
|
Ska byta kylare på min E34! Funderar på en Nissens, den som kostar 3100 kr. Nån som vet nåt om dessa? Kvalité osv? Tack på förhand! | |
Paap Reeder |
... satte dit en Nissen i min E28 för kanske 10 år sedan. Fungerar klockrent. Köp inget billigt skräp. Hade problem under minst ett år sedan en sunkig piratkylare efter 3!!! år sunkade ihop helt i nedre halvan. Därefter köpte jag Nissen. Innan jag upptäckte hela omfattningen av det hela ... för man trodde ju att en kylare som är 3 år inte skall krångla men lamellerna var gjorda av kinesiskt rispapper .... så ställde det till en oerhörd massa onödigt bullshit! MVH /// Paap R |
| Låter bra! Har beställt deras "bättre" kylare till 525 E34, gick på 3100...! | |
|
Min uppfattning är att Nissens kylare håller hög kvalité, motsvarande Original. Mvh, Kalle _____ 525an: Länk |
|
|
1900:- + moms: Länk Köpte där till min E32, fungerar utmärkt. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Monterade en kylare från Nissens på min 750i E38. Betalade 2500 kr för den så 3100 kr för en kylare till en 525i tycker jag låter dyrt! BMW CS #5139 |
|
|
J.L: Kylarjonson (länken ovan) där jag köpte till min 750 tar 1600 + moms, dvs 300 mindre än till 525i. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det var konstigt... en kylare till 750 borde ju vara större och dyrare tycker man. I synnerher när allt annat är det till dom bilarna... BMW CS #5139 |
|
|
OK, det var inte jag som beställde den = jag betalar 0 för den. Men det fanns tydligen 2 modeller och denna var någon specialare hehe Men dom håller alltså hög kvalité då e jag nöjd! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.