|
Sida 3 av 4
|
|
|---|---|
| han menar exteriört | |
| Sportpaket = nån speciell spoiler? | |
| Eller nu va jag kanske otydlig.. Sportpaket som finns att beställa redan = nån ny spoiler, eller samma tama? | |
|
Om man menar dynmaicpaketet=Sportpaketet är är det inte nån annan spoiler: 226 sportfjädring 255 lädersportratt 481 sportstolar 522 xenonstrålkastare 563 belysningspaketet stjärneker 158,17" dubbeleker 161,17" (330i) |
|
|
är ni männen med guldbyxorna eller??? köpa en bil för en halv miljon och låter det som att man tog det på en månads lön... det är bra att ni håller till samma märke iallafall... ///325/// |
|
|
Jonte ta det lugnt de flesta är äldre än du och har jobbat några år sen finns det ju lån skulle inte tro att det är så många som köper kontant och lån får ju de flesta med arbete... så din tid kommer också.jag började med en 77:an 318. mvh |
|
|
Jaha då var det skrivet och klart! BMW 325i E90 Titansilver Comfort Dynamic Advantage plus. Lmfälg Stjärneker 159 17" Det bästa av allt, får den 15 april... |
|
|
Clubsport provkörde 325 idag vilken kanonbil mycket bra val. Stor skillnad på klippet i motorn mot gamla 325 och ett jävla bra pris. Skulle själv gärna ha köpt en 3:a om jag inte behövde utrymmet som 5:an har mh |
|
|
mattias h: Tackar, klippet och ljudet kombinerat med en underbar växellåda gjorde valet lätt. Det enda som känns tveksamt är sportpaketet vill egentligen ha en mer komfortinriktad bil. Men sportstolarna sitter man rätt fint i. |
|
|
Tar ni lån för att köpa bil? Lån för konsumtion? Huga.. Nåja, då förstår man ju varför folk verkar ha hur mkt pengar som helst.. Lycka till med era bilar hursomhelst. |
|
|
Griseknoen vad hette de lån???? stockholmsbörsen får betala mina bilar. |
|
|
Clubsport tycker du gjorde helt rätt som tog sportpkt den var mindre stötig än e 46 med sppkt och stolarna var helt suveräna mh |
|
|
Jag skulle vilja byta till en Touring när den kommer men varför finns det bara 8 stycken olika färger varav 6 stycken i gråskalan? Det är ju uselt! "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Tobbe_ E90 nu är det nära va....... |
|
|
Bood: Fler färger kommer, var så säker. I den där broschyren som BMW råkade släppa till allmänhetens beskådan tidigt i höstas innan premiären, fanns fler färger. Bl a Sonora (guldbrun), rödmetallic, och mörkgrönmetallic. Personligen hoppas jag att den läckra "mörkbrun-gråa" Havanna-lacken kommer till E90 (finns f.n. på 1-serien samt E46 coupé/cab). Vilka färger som verkligen kommer på produktionsbilarna får dock framtiden utvisa... //Chrille |
|
|
bmw_chrille: ja, en 4-5 färger till minst är ju ett normalt bmw-utbud. Plus individualfärgerna (som jag inte har hittat till E90 någonstans) Vi får väl se vad de kommer att erbjuda. Men jag tycker iallafall det är dåligt att det inte finns fler färger att välja på från början. "BMW six appeal" Farkost:Länk |
|
|
Var ock lämnade min 540-99 till BMW idag, dom ville ha den nu för att dom redan sålt den. Dom har ordnat en lånebil till min 320d kommer. Det enda dom hade i kväll var en, ja just det, en 320d E90. Har varken sett eller kört dom tidigare, var faktiskt lite skeptisk med tanke på steget från 540iA till en liten 320 med diesel...men ack vad jag bedrog mig! Vilken bil, bilken växellåda, vilken motor...mycket imponerad! Nu vill jag ju ha min egen bil ASAP! /JP /JP |
|
DanneE |
320d är fina grejer ;D Grattis till nya bilen... /Daniel 320dT M ´05 Mer info: Länk |
|
mattias h: Jo det kan bli bra testade en 325 med sportfjädring ordentligt igår och jämförde med en 320 utan sportfjädring och den är inte så stötig. Blir väl något stötigare med sommardäckens 225/45 misstänker jag. Sportstolarna är grymt sköna. |
|
|
Det kommer nya färger till hösten, dvs efter den tyska industrisemestern till modelljahre 06. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.