AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
7.031

Vilka har köpt E90?

Sida 2 av 4
510kkr för en premiumbil i mellanklassen utan "M", "AMG" eller "S" på bakluckan. Prislapparna börjar dra iväg rejält. Hur som helst är 330i garanterat en trevlig bil.
Buspelle
Håller med bjoerck. Det är mycket pengar även om det säkert är en kanonbil. Sedan måste man naturligtvis inte lassa på utrustning för 160`även om det verkar som att varenda möjlig utrustningsdetalj snart är ett "måste".
Ve
107
VecTor
320 dT -10
Det är inte lätt att köpa ny bil...

Vilken utr ska man ha och vilken kan man vara utan...

Många sömnlösa nätter blir det.

Nu gissar jag bara men utrustningslistorna här är nog betydligt längre än vad den genomsnittliga E90'ns kommer att vara, entusiaster har en tendens att vilja ha mer av allt än den genomsnittliga bilköparen. Så ska man ha en begagnad om några år så får man väl hålla koll på de bilar som beställts av forumskribenter ;-)
Ni som beställt E90 redan nu, är ni inte rädda för barnsjukdomar?
Jag köpte E46 320 precis när den kom och den hade problem med både airbag och radio.
Själv tänker jag beställa så jag får den i augusti/september så att dom hunnit rätta till åtminstone nån ev. barnsjukdom.
att välja utrustning gick på nån timme, inga svårigheter tycker jag.
clubsport, sant.. men det är ju kul o ha den först också
To
94
Tobbe_E90
BMW 325 E90 -05
Är inte rädd för barnsjukdommar, asså , det är ju 2 års garanti på bilen så de fixar ju allt utan kostnad om det skulle dyka upp något problem.

När jag beställde min förra bil som var helt ny för 3 år sedan (Corolla T-sport) så kunde man tro att det skulle vara nått fel på den eftersom modellen var helt ny men det var det inte.
Problemet i mina ögon ang barnsjukdomar är inte om märket betalar eller inte utan att jag inte vill ha bilen på verkstad...

/Johan

Min bil: Länk

Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
Har för mig att den mest omtalade och struliga bil jag hört talas om var en ny 330 :a E46 som har bogserats ett antal gånger.
så har man otur kan man få ett måndags ex då spelar det ingen roll om det är en ny modell eller gammal.
vad händer efter semestern då blir det 06.or hört lite rykten om att det är introduktionspris just nu på E-90 att de kommer att priset kommer att stiga men det kan ju vara ett försäljningsargument också.
det kostar att ligga på topp ...
mvh
DanneE
Fina bilar ni har köpt er!

Ska bli kul att se om första årsmodellerna av E90 är lika dåliga som E60.

Hoppas inte!

/Daniel
320dT M ´05
Mer info: Länk
kolla denna bild med photoshopade vita blinkers bak, grymt mkt snyggare!

Länk
da
47
dala68
i4 M50 -24
MB A220
Klockren med vita blinkers! Kommer förhoppningsvis på tredjepartsmarknaden framöver.

Hajfenan på taket är lite cool, får man den enbart om man beställer nav tro?
Hajfenan är gps-antenn. Enligt de uppgifter jag fick sitter den där även om man inte beställer navigation. /H
dala68, som du ser på första sidan finns det vita blinkers i bmws tillbehörskatalog
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Jag såg en med vita blinkers idag.Tyckte den var snygg, får nog avliva hundarna och sälja X3:an!
/A
vart såg du den sigdarve?
Ko
475
Korak
330 cab 03:a M-sp såld
518 - 90 såld
x3 msport 3.0.d 2015
de är gråa
Visa användare
1.504
Sigdarve
X3 3.0i -04.
Viggo0
på Novation i Uppsala, fast man fick leta lite efter den
Jag inväntar spänt sportpaket till sedanen :)
Visa användare
60
Venomous
320d-05 E90
Sportpaket? Det finns ju redan!

/JP
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.