|
Sida 1 av 4
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Tänkte bara kolla hur många det är som har beställt en E90 och vad ni beställde? Jag börjar med min: 325i 18" Dynamic and Advantage Plus Velourmattor Fällbart ryggstöd Regnsensor Farthållare Radio BMW pro. Tyg Antracit Metallic Svart! Gissa om man väntar på den bilen! Ha det gött! /Tobbe | |
Gemini__ |
Trevligt! Förstår att du är lite otålig. =) Ung. hur lång leveranstid räknar BMW med? Mvh: Thomas |
|
Har också beställt en E90. 320d. Dynamic & Advantage plus paket Komfortpaket Partikelfilter för dieselmotor Lättm.fälj dubbeleker 161 i komb. med Dynamic paket Utan modellbeteckning Interiörlist – Aluminium borstad Hi-Fi högtalarsystem Delbart drag Svartmetallic Halvskinn Lev. juli/aug, kanske tidigare |
|
|
Jag beställde en E90 i januari. 330i svart Comfort pkt Aktiv styrning Ellipsoideker 162 18" Elstolar, svankstöd, sportstolar Svart läder, alulister Xenon, Navi Pro, Bluetooth LOGIC7 ljud /H |
|
|
henrik Hur mycket får man hosta upp för en sådan härlig bil? |
|
| inte jag men fadern min, leverans vecka 13. | |
|
topasblå; listpriset var 510, jag tror jag betalar 465. /H |
|
| Får min vecka 11! Först i Sverige? | |
|
VecTor Vad fick du ge för din 320d......? sw |
|
wowwe |
Jag är så gott som klar för 330 med allt |
wowwe |
Har ni sett att det finns vitt rökiga blinkers bak till e90 skall fixa bilder |
wowwe |
Länk håll till godo |
|
tobbe, när beställde du? intressant wowwe |
|
|
Riktigt fins bakljus. Ett måste på en E90 tycker jag... /Johan Min bil: Länk |
|
| Inte än tyvärr..... | |
|
Beställde 2 feb så jag kom med i första produktionen. ;) 14 dagar kvar... !!! ;) Någon som ska till BMW VIP visning den 3 mars i Göteborg? |
|
| märkligt.. vi beställde den 26e januari.. kanske har o göra med vilken motor man valt? | |
| Jag beställde 21 januari, bilen byggs vecka 8-9. Jag fick inget besked om när bilen kan levereras. /H | |
|
Wadstedt79 328 kkr |
|
|
VecTor Vad var listpris för den......? sw |
|
|
blir X som första bokstav i reg-numret: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.